reklama

Zoznamte sa prosim.

kazdy slusny clovek, ked vojde kamkolvek sa pozdravi. ak sa nepozdravi, kyvne hlavou na pozdrav. ak ani to, aspon hodi okom po miestnosti kam vosiel a tvari sa, ze on vlastne ani nevosiel.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 chcem vas vsetkych pozdravit, co ste ma dnes nahodou zahliadli a uplne necakane vhupli do mojich pismenkovych myslienok spolu so mnou. dnes som tu prvykrat a verim, ze nie posledny.. ak by som mala nieco o sebe napisat, ani by som nevedela kde zacat. ci dat nejaky zivotopis zo 70 tych rokov, tie sa mi zdali dost prehladne a ci sa opisat v strucnosti. co je v mojom pripade dost narocne. tak skusim. dufam, ze sa nevychvalim do nebies. pretoze pisem spontanne, co ma napadne a niekedy to neviem ovplyvnit ani ja sama.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

milujem svoju rodinu ( cesta k nej bola zdlhava) . mam rada teplo domova, jednoduche ciste linie, vonu kolacov, teple varene jedlo ( ktore v tyzdni stiham malokedy a manzel dokaze zohriat vodu), vonu sviecok, vonu kvetov, teplu deku hodenu na sedacke ...take to prijemno, ked vstupis do bytu a uz sa ti stadial nechce odist. milujem svoje deti, dve dospele a jedno na ceste k dospelosti (momentalne som obrnena stitom aj pancierom) , ktore ma tiez vyformovali a mame jednu vlnovu dlzku, ktorej je niekedy tazko rozumiet:).

milujem svoju pracu. jedine tu sa neprejavuje moje nedochvilnost. deti su to najskvelejsie stvorenie, pri ktorych vam nehrozi ziadny pad. mam s nimi kopec zazitkov, dialogov, postrehov. dokazu vycarovat taku silnu pozitivnu energiu, ze ste dobiti minimalne do vecera. bytie s nimi mi dava slobodu, hravost, energiu, tvorivost, fantaziu. podla mna je velmi dolezite, aby nas nasa praca naplnala, mnohi si povedia, ze to stastie nemali, ze nemali na to okolnosti, sance, podmienky..ano beriem, ale snom treba nacuvat. a ak sa nam pacia tatry, tak si ich prenesme trebars do nasej zahrady a zalievajme borovice najkrajsou krhlickou. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

pacia sa mi knihy. nemam vyhradene zanre. citam cokolvek, ale nech sa ma niekto nepyta na nazov a autorov. este tak nazov si dokazem zapamatat, ale autora nie. uz ako mala som vedela precitit dej a vzdy som sa tvarila, ze som jedna z postav. knihy mi poskytuju ulet, vedomosti, humor. jo, tak predsa len necitam vsetko. ved ja nemam rada kriminalky a horory a krvaky. brrr. este nikde nic a uz by som vas tahala za fuzy.

obklopujem sa zrejme tym vsetkym, co mi poskytuje slobodu. milujem slobodu. nech ma prosim nik neskrti, nenakazuje nadradene, netvari sa, ako MUSIM. nemam rada prikazy, zakazy, take tie striktne, ktore nikam nevedu a nic neznamenaju. ocenujem empatiu, humor, nadhlad, lahkost. jemine, toto ked si po sebe precitam, ani sama nebudem verit tym dokonalym slovam. ale ano, uz im verim. k tomuto vsetkemu som sa vsak dopracovala mojou zivotnou cestou, mojimi uskaliami, ktore boli dlhe, casto bolestive.. nechapala som im, nerozumela. vzdy, ked som si myslela, ze uz len lepsie pride, prislo este za jednu lopatu navyse. preto som mozno aj tu, aby som napisala, nie iba to co vsetko a preco a zaco, ale aby som sa podelila o to vsetko pekne, menej pekne, nie pekne a mozno to niekoho, kto to potrebuje nakopne, pomoze, naladi. kiezby.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

mam rada stromy, prirodu, divadlo, svojich priatelov, ktorym budem venovat tiez svoj priestor. som taka cela hr br obcass. robim niekedy veci, ktore su na zamyslenie. napriklad, ked som sa ako mlada manzelka nastahovala do BA, tak som sa dlho ucila co je elektricka a co trolejbus. na zastavke som manzelovi (prvemu) kricala, ze uz naaam idee elektrickaaa. ten sa za hlavu chytal, kedze na dolnych honoch elekricky nejazdia. raz som v meste nastupila do elektricky, do tej druhej casti - druheho vagona. pozriem a hups, nevidim vodica, vyskocila som jak odusu. az potom som si uvedomila, ze to ta prva taha druhu. alebo ked som telefonovala a hodinu zaroven hladala telefon, alebo ked som mala v jednej ruke telefon, v druhej hrncek s kavou, zazvonil mi telefon a prilozila som si k uchu kavu s hrncekom. absolutne neviem co je vpravo a co vlavo. v autoskole som okrem vykrikov do tmy od ucitela, ze preboha kam zas leziete, nic viac nepocula. raz navecer som zazvonila susede tu oproti. byva v rodinnom dome a kym mi otvorila som sa porozpravala s jej psom. som sa nahla k nemu a tutulu mutulu moj malinky. aky si zlaty, ona otvori a ze s kym sa rozpravam... ved s tvojim psom. a nevadi ti, ze je skleneny? kavu, bez mihnutia oka upracem na policku do kupelky, kludne si hladajte mila rodinko, ja som tu kavu isto kupila a ktovie kam ste ju z tasky vylozili. tot, uz tak davnejsie som sa pozabudla a odisla som s natackami na hlave do obchodu. potom som sa tvarila, ze to tak malo byt. raz som bola s manzelom (druhym) na futbale, kde bol on trenerom. dali gol a ja vrieskala na plne hrdlo od radosti. sama. ten gol bol nas. no ..bolo a je toho neurekom, ani ma to teraz tak narychlo nenapada. ale postupne, dla toho co ma napadne, budem o tom pisat.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

som velmi spontanna a z toho pramenia moje zazitky, moj zivot a moje postoje. som za to, ze si treba zivot uzit, nerozmyslat vela zbytocne, nekombinovat. ak netreba, nerobit si zapisky co bude zajtra. aj tak je to len niekde, my neviem kde, napisane. vieme, co bolo vcera a to uz nezmenime, nevieme co bude zajtra, preto neplytvajme energiou co ked a co ak. ale vieme, co je teraz, to mozme ovplyvnit. nas dnesok. 

prajem vam krasny den. verim, ze sa tu ponachadzame. ja tomu tu totizto nerozumiem. ja to tu odposlem a potom budem hladat dalsie dni, kde to najdem. aj teraz, ked som sa registrovala, som poslala fotky kde kade a nie a nie sa dopracovat..co mam vlastne kam poslat? :)

raz ma ten moj rozum premoze :)

Adriana Rechtova

Adriana Rechtova

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

moje osobne lietadlo pristalo na letisku Zivot. bola mi umoznena vyhliadkova cesta, iba jse vloudila jedna mala chybi(y)cka. nedodali mi sprievodcu. takze si tak kracam, obcas utekam a obcas bezim odusu. z mojej spontannosti sa nespamatali moji najblizsi ci blizsi, ci menej blizsi dodnes. mozno, ak im, vam, sebe o tom nieco napisem, budem mat lepsie recenzie. krasny den:) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu